• Breaking News

    Perkongsian tentang tips-tips perniagaan online, motivasi dan kehidupan. Saya akan kongsikan perniagaan membuat duit yang halal dan mudah dilakukan oleh sesiapa sahaja.

    Friday 25 December 2015

    Keputusan Contest Review Link.my


    Jap. Ingat lupa ingat balik.. Hari ini baru 26hb Disember.

    Esok last pertandingan Contest Review Lynk.my 2015 ni.

    Memang dasyat lah penangan pertandingan ni. Maklumlah saya orang yang menyertai kali pertama. InshaAllah pengalaman ini berguna untuk dijadikan panduan meskipun terpaksa bersaing dengan otai SEO tempatan dan antarabangsa.

    Berdasarkan pengalaman kali ini, sebenarnya banyak usaha yang dilakukan oleh blogger lain dalam memenangi pertandingan yang mereka sertai. Ada yang menggunakan kaedah Spy and Improve, ada yang menghasilkan kandungan review yang unik dan lain dari yang lain, malah ada yang menghasilkan grafik khas untuk diletakkan dalam entri belog (sebut Blog juga ye!) mereka. 

    Nampaknya saya jauh ketinggalan sama ada dari segi SEO, Kandungan Kontent Review mahupun nak dapatkan top MyUNDI tu hehe..

     Apapun semoga berjaya kepada saya supaya juri gelap mata nak undi saya juga jadi pemenang hahaha.. Doa aje lah ye, kot-kot ada magik yang Google algoritma ni buat sapa tahu kan.

    P/s : Keputusan rasmi boleh didapati di SINI pada 29 hb Disember ni ye.

      Adios Makan Nasi jangan lupa Sayos dan Mayos.

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Beauty

    Travel